torsdag 4. februar 2010

Anmeldelse

Melding av ”Australia”

Australia er ein australsk romantisk film frå 2008 regissert av Baz Luhrmann som blant anna har skrive og regissert ”Moulin Rouge” og ”Romeo + Julie” frå 1996. Baz Luhrmann vender tilbake til sit heimland og jobbar med to av vera mest kjende skådespelare Nicole Kidman og Hugh Jackman . ”Australia” er ein av dei mest kjende australske filmane gjennom tidene, bak Crocodile Dundee.

Filmen er satt i det storslotte australske landskapet som utgjør bakgrunnen for denne filmen. I 1939 reisar den britiske Lady Sarah Ashley ( Nicole Kidman ) til det nordlege Australia for å leite etter mannen hennar som reiste over for å selje kvegefarmen dei eiar. Lady Sarah sin ektemann blir drepe kort tid før ho kommer. Dei kvite myndigheitene fortel henne at drapsmannen var ein eldre aboriginar med magiske krefter. Det einaste som er igjen etter mannen hennar er ein kvegefarm på størrelse med Belgia.

Den barnlause Lady Sarah fallar for guten Nullah som blei fødd til ein aboriginar mor ,og ein ukjend kvit far. Seinare forteljar Nullah Lady Sarah at han har sett kyr blitt drevet på Carney’s land, med andre ord har kyrne blitt stålet frå henne. For å redde eiendommen frå griske kvegbaroner må ho saman med ein røff kvegfarmer ( Hugh Jackmann ) drive kveg igjennom det vakraste og mest ugjestmilde landskap i vera. Det blir ein reisa kor dei saman opplevar kjerleik og krig. Når dei kommar fram oppdagar dei at de japanske styrkane som bomba Pearl Harbor også har bomba Dawin, dei blir stilt ovanfor eit vanskeleg val som vil endre deira liv for alltid.